Cliënttevredenheid

Het is belangrijk om te weten wat u vindt van de zorg en hulp die wij u bieden. Daarom vragen we cliënten en mantelzorgers regelmatig om mee te werken aan tevredenheidsonderzoeken en hun mening kenbaar te maken op Zorgkaart Nederland.

Uw waardering kan anderen helpen om ook voor onze organisatie te kiezen. Wij op onze beurt doen ons voordeel met uw mening door waar mogelijk verbeteringen door te voeren.

PREM-meting

In de wijkverpleging vond zowel in Hattem als in Heerde in het voorjaar een PREM-meting (Patient Reported Experience Measure) plaats. Cliënten gaven Hanzeheerd gemiddeld een 8,5. De NPS (Net Promotor Score) is 40. Als enig ontwikkelpunt werd de behoefte aan vaste gezichten en het op tijd komen genoemd.

Zorgkaart Nederland

Op Zorgkaart Nederland scoorde Hanzeheerd in de wijkverpleging een 8,9 uit 9 waarderingen. In 2020 is onder cliënten die verblijven in De Bongerd en Brinkhoven geen tevredenheidsonderzoek gehouden vanwege de besmettingsrisico’s die mondelinge interviews met zich meebrengen. Dit onderzoek is in 2021 gedaan. De resultaten zijn binnenkort zichtbaar op Zorgkaart Nederland.

Heeft u hier vragen over?

Agenda

Bekijk alles

Tip van Hanzeheerd

Klik op een agenda of nieuwsitem om meer te lezen